خرید سوله در شهرک های صنعتی
اجاره سوله بهداشتی
اجاره سوله بهداشتی

یکی از طرح هایی که در زمینه صنعت و حوزه کاری کارخانه ها و کارگاه ها خوب جواب داد ایجاد شهرک های صنعتی در نقاط مختلف کشور است.

در واقع بسیاری از افراد برای اینکه در خصوص خرید سوله اقدام کنند به یکی از شهرک های صنعتی مراجعه نموده و در آنجا ملک خود را می خرند.

خرید سوله در شهرک های صنعتی مزایایی نیز دارد که گرفتن برخی از امکانات و مزایا از آنهاست.

برای اینکه در شهرک های صنعتی سوله ای خریداری نمایید باید به املاک صنعتی که در آنجا مستقر هستند و یا به دفتر مدیریت شهرک مراجعه نمایید.

برخی از املاک صنعتی که از قدمت بالایی برخوردارند و دارای پیشینه زیاد و خوبی می باشند در خیلی از شهرک های صنعتی شعبه دارند که از آن جمله می توان به املاک صنعتی فتح یا همان سوله تاپ نام برد که خیلی از معاملات خرید سوله در شهرک های صنعتی در این املاک انجام می گردد.

البته در شهرک های صنعتی شرکت ها و املاکی های دیگری هم که سابقه خوبی دارند هم فعالیت دارند که املاک صنعتی سوله و ایران کارخانه از این قبیل هستند.

در مورد خرید سوله در شهرک های صنعتی اشتهارد مطلب خوبی در زیر به سمع و نظرتان می رسد :

شهر صنعتی اشتهارد به دلیل همجواری با پایتخت و همچنین قرار گرفتن در شعاع بیش از 120 کیلومتری تهران (معافیت مالیاتی) می تواند مکان مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. دسترسی آسان به بزرگراه ها در ایران ، وجود نیروی متخصص و همچنین معافیت های مالیاتی (در صورت وجود) ، زمین ارزان ، امکانات کامل (آب ، برق ، گاز و ...) این شهر را به مکانی مناسب برای ساخت کارخانه های جدید تبدیل کرده است. .

بدون شک می دانید که یکی از دغدغه های صنعتگران و تولیدکنندگان تهیه مکانی برای راه اندازی کارگاه یا کارخانه است.

بهترین املاک صنعتی برای اجاره سوله و خرید سوله در تمام شهرهای صنعتی از جمله شهر صنعتی اشتهارد ، املاک صنعتی فتح هستند که ثبت به روز دارند.

از جمله شرکتهای بزرگ این منطقه شرکتهای زیر هستند:
شرکت داروگر ، شرکت هامگان کار صنعت ، شرکت کاشی و سرامیک زاگرس ، شرکت موتور سیکلت تلاش ، شرکت ریس نخ ، شرکت ایمنی به شیشه و ...

واحدهای صنعتی فعال در شهر صنعتی اشتهارد را می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد:

صنعت فلز
صنایع معدنی غیرفلزی
صنایع غذایی
صنعت الکترونیکی
صنعت نساجی و پوشاک
صنایع شیمیایی
صنعت سلولز

تاکنون حدود 2000 واحد تولیدی از سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران مجوز راه اندازی دریافت کرده اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اجاره سوله بهداشتی و آدرس solebehdashti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: